Besök hos barnmorskan

Klockan ringde 7.00, klockan 8.15 skulle jag infinna mig på Z-gränd hos min barnmorska. Tanken var att jag skulle ta bussen som går 7.56, kommer till busshållplatsen 7.50 och inser att det visst är sommartider som gäller och att bussen gick 7.44. Blev att småjogga hem och ta bilen till stan. 8.15 var jag på plats iaf, men jag hade inte många minuter att spela med kan jag säga.
Väl hos barnmorskan gick det bra, järnvärdet bra, socker bra, blodtryck bra, hjärtljuden på liten bra, min vikt stabil +4kg på 8veckor, totalt +9kg enligt barnmorskan och +13kg enligt mig. Liten ligger tvärs över magen just nu, kanske är h*n på väg att vända sig med huvudet neråt?! Sf mått 31cm (barnmorskan mäter magen och det kallas Sf-mått). Nu är det 9,5vecka kvar tills det är dags för liten att anlända.
Jag lovade bilder på sovrummet, det kommer så fort vi fått upp gardiner :-)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Therez

Jisses vad tiden går snabbt! Är det bara 9,5 vecka kvar!? Längtar till vi ses!



Kram

2010-06-15 @ 22:47:12
URL: http://www.therez.se
Postat av: Johanna

Glad jag blir att allt såg bra ut :) <3 inte länge kvar nu, längtar som en tok :) Kram

2010-06-16 @ 16:20:49
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0