2:a advent

2:a advent  och det kommer gå undan fram till julafton och jag har inte bestämt mig för vart jag ska vara då. Men än finns det tid att planera det :)

I helgen har jag varit hemma i Dorotea och tagit det lugnt vilket var välbehövligt då jag inte är så pigg (har hosta och ont i halsen). Älsklingen har tillsammans med systers sambo lagat bilen. Framförallt var det trevligt att träffa och umgås med släkt och vänner.

Tänkte passa på och bjuda på två bilder från förra helgen då vi hade "sing-star fest" hemma hos oss. Många låtar och mycket skratt blev det! Jag kommer att lägga ut fler bilder snart då jag laddat upp dem.




Jag och min kära arbetskamrat Ullis!


 Jag och en annan kär arbetskamrat (Christel) sjunger sing-star så det står härliga till!

Just nu har vi besök av min morbror och hunden Oskar så jag ska ta och kramas med Oskar nu.

I morgonkväll ska jag stå över träningen (pga. förkylning) och istället ska jag ta och adventspynta, bättre sent än aldrig.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Therez

Riktigt snygg blus. ;)



Jag är ledig julafton, juldagen och annandagen så då är vi hemma! Och självklart blir det utgång på juldagen.. Vilehlmina som vanligt. Själv då? Tycker du borde komma till vilhelmina och förfesta med mig! :) Kram kram



Lösenorden till bloggen har jag lämnat i e-postadressen här ovan föresten.. :)

2008-12-07 @ 20:30:20
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, visst är den ;)



Jag är också ledig julafton, juldagen och annandagen, sedan är det dags att arbeta igen.



Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska följa med älsklingen eller om jag ska ta och åka hem till Dorotea.



Perfekt, nu kan jag följa er där också :P

2008-12-07 @ 23:57:40
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0