Julmusik

Idag blev jag "hemskickad" från jobbet, mina underbara kollegor tyckte att jag skulle gå hem och lägga mig i soffan och vila så jag får bli frisk. Sagt och gjort, jag tog och gick på apoteket och köpte medicin mot denna besvärliga hosta och sedan gick jag hem och somnade.

Eftersom jag är sjuk och tycker lite synd om migsjälv så tog jag och beställde lite kläder från H&M, tycker att jag behöver det (har lagt på mig några kilo för mycket så det har jag rätt i). Så när dessa kläder anländer måste jag ta och rensa ur garderoben lite.

Och på tal om några kilo för mycket så har jag och mammsen en liten "deal", så nu är det bara att göra situps så det står härliga till ;) Innan denna deal så fick vi inte äta kakor och godis på veckorna för då fick vi "böta" men det gick alldeles för bra så vi fick byta taktik...haha, vi är för roliga.

I gårkväll när jag skulle sova så kom älsklingen in med datan och började spela julmusik, i över 1 timma lyssnade vi, å vad det är mysigt, så nu sitter jag och lyssnar igen. Den låt som spelas nu är "Do they know it's christmas - Band Aid" och den får en direkt att tänka på alla som är ensamma.

Många varma kramar från en sjuk Sara


Kommentarer
Postat av: Eva

Fy också, det är synd om oss.. Men det är mest synd om dom som är tvungen att vara ensam till jul. Fy också, jag skulle kunna bjuda hem dom allihop bara för att dom skulle få slippa vara ensam.

2008-12-11 @ 15:54:20
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Sara

♥ Eva



Ja visst är det ledsamt, den grymma världen :(

Tar och ringer dig nu jag. Kram

2008-12-11 @ 17:45:23
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0