Lördag

Ja då var det lördag och vad har jag gjort? Inte så mycket än så länge, men det har iaf blivit en liten promenad tillsammans med morbror och hunden Oscar.

Snart ska jag gå ner till Videoteket med en film som vi hyrde i veckan, förövrigt var det Semi-Pro med bla Will Ferrell i huvudrollerna. 

Senare ikväll ska jag ta och plocka ihop lite här i lägenheten och i morgon blir det att städa. Jag funderar på att bryta mot trenden vitt och tapetsera vårt vardagsrum i en brun tapet med en fodvägg som jag köpte i Gbg i somras, vad tror ni om det, blir det för mörkt?

Snart är det julafton och inga julklappar är inhandlade, men det finns redan planer på vad alla ska få så när jag väl sätter fart med julhandeln så tror jag att det går undan :)



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker ni ska tapetsera med en brun tapet istället för att måla vitt, dels för att ni redan har ett sånt enormt vardagsrum och dels för att jag tror det blir bättre med brunt. många vita acessoarer skulle du ju kunna ha istället, får ju ett rum att ljusna upp.. kram kram

2008-11-22 @ 18:30:08
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Julia

älskar brunt så jag tkr ni ska köra på brun tapet !:D

Julklapparna är klara alltså, eller färdig planerade?? Det var inte illa! Själv har ja lite stress då inget är färdigt, alls! haha

2008-11-22 @ 18:43:54
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Eva



Ja jag tror nästan att det kan bli riktigt bra med en brun tapet, för som du säger så är vardagsrummet väldigt stort och jag tror att med en mörkare tapet skulle vi få det lite mer ombonat! Kramkram



♥ Julia



Vad roligt med en kommentar. Jag tror nog att det blir en brun tapet...känns som om detta rum skulle göra sig bra i det. Ja julklapparna är färdig planerade och det är skönt, men jag har inte tagit mig i kragen för att inhandla dem, men till veckan blir det nog...haha (tror jag iaf).

2008-11-22 @ 19:44:21
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0