Middagsplaner...

När jag gick hem från träningen idag kom jag på att sambon tinat upp köttfärs, vilket skulle passa utmärkt till lasange. Gick på affären och köpte allt som jag inte hade hemma. Väl vid spisen inser jag att jag handlat allt UTOM ingredienserna till ostsåsen så det blev köttfärsås och spagetti istället, inte helt fel det heller. Så nu får det bli lasange en annan dag då det blev massvis med köttfärsås över.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll? Kanske ska jag ta och läsa in mig lite på "bloggandet".

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therez

Hi hi så kan det gå! Vi behöver typ alltid en utförlig lapp när vi ska handla för annars blir det alltid sådär. Hi hi. Ha en underbar dag! Kram

2008-11-12 @ 09:50:29
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0