Glad Påsk

Nu har jag och älsklingen kommit oss hem från en 40min promenad. Blev lite senare än tänkt då vi råkade slumra till 1h tidigare, så det kan bli.

I morgon åker vi iväg till Gråsjö och där fungerar varken telefon eller dator, så något bloggande kommer det inte att bli. På måndag kommer vi hem igen och då lovar jag att uppdatera med både bilder och text :)

Planerna inför påsken är att pimpla, sola och åka en sväng till Sundsvall och bland annat IKEA. Vi ska köpa möbler till hallen så sedan kan jag visa er den nya fina hallen (före och efter bilder blir det). Jag har även fått en beställning från lillasyster Eva, hon var nämligen på IKEA förra helgen och glömde lite saker, så ett spjälsängsskydd och en madrass ska jag köpa till vaggan. Japp, jag ska snart bli moster, oj vad jag längtar :)

Glad och framförallt trevlig Påsk till alla er!


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är inte den enda som längtar;) Fast jag skulle ju gärna vilja ha en liten kusin åt lille skrutten också;) Nu har den ju visserligen 14 kusiner på sin pappas sida, men det måste ju komma en liten kusin från mammas sida också:P

2009-04-10 @ 16:45:36
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Nästa helg när vi kommer MÅSTE vi fara och hälsa på Surix. Tittade på kort på han och börja tokgrina. Gud vad jag saknar han den lille tjocksmocken.

2009-04-14 @ 13:23:12
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0