Liten bebis

Då har syster, Markus och Hugohunden åkt hem mot Dorotea igen, känns redan tomt. Helgen har varit super trevlig och nästa gång vi ses kommer syster vara utan magen och en liten bebis har anlänt till familjen istället, jag längtar så otroligt mycket. Fick iaf känna bebisens huvud som rörde sig i magen, japp, den ligger åt fel håll så huvudet är uppåt, mysigt men läskigt att det finns ett liv där inne.

Själv håller jag på att tvätta och älsklingen är hos sin mormor och klyver ved. Snart ska jag gå ner och slänga i en tvätt till och passa på att sätta mig i solen ett tag. Vill ju få lite färg såhär till våren.

Om en vecka är det dags för Afterski 1000 i Funäsdalen, jag hoppas innerligt att detta underbara väder hälsar på oss i Funäs då :) Vi är ett litet gäng som ska upp dit och bo i stuga och ha skoj, jag lovar att jag ska ta massvis med bilder.

Solig dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu är det inte länge kvar vännen...längtar som bara den. Jag håller tummarna att det underbara vädret ska hålla i sig.



När kommer ni upp? Jag jobbar till 12.00 på fredag och börjar 6.00 på söndag.



Kram kram

2009-04-26 @ 17:04:31
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi hi jag kan ju kanske försöka. Men det är som sagt en hel vetenskap och jag måste nog få lite mer kött på benen först. ;) Planer för sommaren är jobb, Paris, Stockholm och såklart åka hem en sväng. Själv då? Kram kram

2009-04-26 @ 20:00:09
Postat av: Therez

Men gud, mitt namn försvann ju.... Det var jag som skrev kommentaren ovanför.. :O

2009-04-26 @ 20:00:34
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Eva

Jisses vad slut jag är efter helgens bravader.. Eller vad det nu var. Haha:P Ja, snart är du moster Sara till en riktig liten bäbis istället för att bara vara moster Sara till Hugohunden. Skratt. Hugo han är då iallafall helt knäckt efter helgen. Han har barrikerat sig bakom mitt arsle och sover som en stock. Haha

2009-04-26 @ 21:43:50
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0