Middag "hemma"

Då var det snart dags att åka tillbaka till Östersund. Har varit så trevlig att vara "hemma" och träffa alla. Nu är det snart dags för middag, blir kött och potatisgratäng (mums). Jag önskar alltid kött när jag kommer hem. Efter maten ska jag skynda mig förbi lillasyster Eva och hälsa på en snabbis innan jag åker vidare mot Östersund. Kanske blir sista gången innan bebisen tittar ut :) Fast jag tror att Eva har planerat att kika förbi Östersund INNAN det är dags!?

I fredags fyllde min kära far 50år och det var en mycket trevlig dag/kväll. Han fick många roliga presenter. Av oss fick han en 60minuters flygtur :)

På lördagen sprang jag på min kära vän Sandra (som jag inte träffat sedan klassfesten i somras), vilket var en glad överraskning.

Senare hann jag även gå ner och hälsa på min kompis Kia och hennes familj, var riktigt trevligt att få surras lite och barnen är så söta och framförallt har de blivit såå stora (tiden går fort).

Nu längtar jag redan till nästa gång jag ska åka "hemöver" och hälsa på mina kära vänner och mina underbara familjer.

Tack för en perfekt helg.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Kia

Tack själv! Det var jätteskoj!

Jo, idag hann jag ju med 2 promenader. Tog en till ikväll med en kompis. Så över milen har jag gått. Känns i benen vill jag lova! ;) men skönt!

Kram kram

2009-04-05 @ 19:37:03
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0