Mumsilimums

Har inte uppdaterat bloggen, har fullt upp här hemma. En av mina yngre systrar är här och jag vill umgås med henne och inte sitta framför datan. Nu sover hon dock så då passar jag på :)

Vad har vi då hittat på. Igår kväll blev det bara mys framför tv:n. Idag ställde vi klockan och klev upp runt 8:a. Dags för ett besök hos frissan för min syster, blev att ljusa upp håret och toppa det (inga drastiska grejer såhär innan balen och studenten).

Sedan tog vi en promenad till gymmet, körde mitt spinningpass så nu hoppas jag att vi får känna på lite träningsvärk i morgon ;)

Sedan shoppade vi loss lite. Jag kom hem med en ny tröja från H&M, nagellack, shampo och balsam. Solen skiner här i Östersund så vi unnade oss lite glass också, mumsigt var det.

Nu ska jag snart tillaga lite middag, blir tacos. Har även bjudit över min morbror på middag idag. Sedan hade vi tänkt att ta ett glas vin, prata och se lite på tv och lyssna på musik. Nu höll jag på att glömma, vi ska även dricka några hot shots, mumsilimums :P

Trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, om skrutten hade tänkt att kika fram redan i veckan får vi komma i Maj och hälsa på:) Fast jag har inte så stora förhoppningar om att den ska komma. Men jag vill gärna att den ska komma nu.

2009-04-19 @ 17:42:25
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Therez

Vi hittade en grupp på JULA som var superfin, men vi ska spana vidare lite innan vi bestämmer oss. Men dem var bra storleksmässigt för oss iallafall! :) Kram

2009-04-19 @ 19:19:41
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Tezz

Saknar dig oxå vännen, men nu är det inte länge kvar:)



Kram kram

2009-04-19 @ 23:12:30
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0