Ny kofta och frisyr/färg-tips



Jag testade kameran på balkongen i lördags och kom på när jag såg bilden att jag köpt en ny kofta, riktigt fin med söta detaljer i form av rosetter på armarna (se bild).

Som ni ser så har vi en väldigt stor balkong med konstig vinkel, nästa projekt är faktiskt att piffa upp den. Blir en balkongmatta (antagligen grå som förra året), nya balkongmöbler. Blir en bänk med färgglada kuddar och fällbara bord + att jag ska ha en badenbaden (måste kunna sola i sommar, för fint väder ska vi väl få hoppas jag).

Har jobbat långdag idag och i morgon är jag ledig vilket känns roligt. Planer för morgondagen är en långpromenad, besök hos min kära frisör och ett besök på stan. Som ni vet så ska vi på Afterski 1000 till helgen och jag vill så gärna ha lite nya kläder till dess (hittade dock koftan, en tunika och ett par byxor i helgen, rena fynd om jag får säga det själv).

Frisyr och färgtips mottages gärna innan morgondagen!?

Ha en bra kväll :)

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Eva

Du behöv inte handla nå mer;P.

Den där koftan vill jag också ha. Den var så himla söt!

2009-04-28 @ 10:14:51
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0