Rut mfl och Monki

Vilken dag, solen skiner och man känner hur sommaren närmar sig. Jag och Eva har varit en sväng på stan, hon inhandlade lite nya bebiskläder till lillskrutten i stl 50, vet ni hur litet det är? Ja, det är iaf enligt mig väldigt litet. Och sedan tog vi en mjukglass på Mittpunkten, satte oss i solen och kikade på folk. Jag hittade även en kofta på Rut mfl som jag ska inviga redan i morgon då jag ska jobba mellan 10:30-14:30 :) Efter det så ska jag och Eva gå på stan, hon ska kika efter en bh och jag ska kika efter lite tajts. Monki öppnade här i Östersund idag också, hann springa förbi en snabb sväng och det fanns mycket gobitar där så ett nytt besök har redan planerats in.

Nu ska jag och Tomas ta med Hugo ut på en promenad.

Förresten, på tisdag är det dags för ett besök hos frisören igen, någon som har något tips på vad jag kan hitta på den här gången?

Kram till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0