Motivation till träning efterlyses

Sådär, igår blev det en promenad med Maddo och ikväll höll jag mitt spinningpass, skönt när det väl är gjort men jag har svårt att hitta motivation till att träna just nu. Att titta på mig själv i spegeln borde räcka men inte det inte, även om jag gått upp alldeles för mycket så vill inte motivationen infinna sig, någon som har tips? Iof så har jag tränat 1-3ggr i veckan i ungefär en månads tid nu men borde ligga på minst 3ggr i veckan VARJE vecka. Har iaf bokat in en träningstid med min PT nu och vi ska träffas en gång i veckan framöver. Då vet jag att det iaf blir träning 2ggr i veckan vilket är bättre än inget. Alla tips mottages gärna!

Kramar från en motivationslös jag!

Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, du vännen! Jag försöker styrketräna 3-4 gånger i veckan. Jag går när jag får tillfälle på promenad. Men inte tusan blir jag mindre för de. ;)

Jag tappar snart lusten jag med! Haha!

kämpa på!

Kram kram

2009-08-26 @ 21:55:50
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0