Myslördag

Då var det lördag och ett tag sedan jag skrev, men nu tror jag allt att jag ska bättra mig så ni får veta vad som händer och sker i mitt liv :-D

Igår kom mammsen och lillasyster Emmy och dem stannde till idag, riktigt trevligt med besök tycker jag. Tidigare i veckan hade jag även besök av lillasyster Johanna och lillasyster Evelina som var här för ett besök hos min kära frisör Kicki, blev kanon som alltid.

Och på tal om besök hos frisören så var även jag hos Kicki i början av veckan, hon la i lite bruna slingor och gjorde som vanligt botten mörk, kanonfint blev det, ska visa er någon dag. Känns nice med mörkare hår nu när hösten tyvärr är på intåg.

Ikväll ska jag och älsklingen nog gå över till min morbror och hälsa på, min mormor och morfar är även där, inte allt för ofta vi ses så vi passar på nu när dem är här :-D

I morgon får jag förhoppningsvis träffa skrutten med familj, dem är nämligen i Sundsvall och myser i helgen. Så nu håller jag mina tummar att dem tar vägen förbi Östersund på vägen hem mot Dorotea. Saknar dem så otroligt mycket.

Trevlig myslördag allihopa.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Åh, låter jättefint med håret. Behöver göra nåt med mitt med.. Men vad???



Kram kram

2009-08-22 @ 18:53:33
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Eva

Absolut måste vi ses snart:)Vi måste ju kunna ta oss till Ö-sund snart. jag och drängen kan ju åka bara på någon veckodag bara:) ajjemän, det spekuleras hejvilt.. Synd bara att dom lär bli jävligt besvikna efter dom läser fortsättningen.. haha;)

2009-08-26 @ 20:31:49
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0