Yran 2009

Yran började redan på torsdagkvällen för oss, hade en 3-dagarsbiljett. Bror och hans tjej anlände även då, superroligt :-) Det som lockade på torsdagkvällen var Takida och Sahara Hotnights vilka inte gjorde oss besvikna. På fredagkvällen satt vi här hemma och jag, bror och Pernilla + deras kompisar och vi shottade hej vilt sedan gick vi på Plaza och mötte upp lite andra och shottade lite till, var en sjukt rolig kväll, oooja. På lördagen vaknade vi alla piggare än vad vi trott. På med kläderna och ut på stan. Vi shoppade lite och gick sedan ner på Stråket där Pillan köpte popcorn och sedan åt vi en oxfilérulle till "middag". Sedan var det bara att gå hem och svida om och börja inta alkohol. Kvällen blev dock lugn, bror med tjej drog ner på Yran redan innan 19.00 medan jag och Anna satt kvar här hemma och sjöng SingStar ett tag. Senare tog vi också oss ner på Yran. Vi kikade på Amy Mcdonald, en sväng till tivolit, Presidenttalet och såklart kvällens höjdpunk LADY GAGA. Efter en fantastisk show med Ladyn så gick vi hem. Detta var min Yra 2009 i väldigt väldigt korta drag, haha. Och här kommer lite blandade bilder (fler bilder kommer framöver):


Min 3-dagarsbiljett


En av köerna till insläppet på torsdagen, var även lika lång åt andra hållet.


Takida


Hemgång på torsdagen, regnade därför vi ser ut blöta hundar :-D


Jag och Pillan har just intagit en tequila.


Lady Gaga


En del av all publik som hade samlats på Stortorget!


Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Therez

Åh vad kul att se! :) Tänk att man aldrig lyckats ta sig på storsjöyran någon gång. ;) Kram kram

2009-08-05 @ 23:01:57
URL: http://www.therez.se
Postat av: johanna

<3 såg du mitt sms? kan du göra det åt mig?

2009-08-06 @ 15:46:57
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Therez



Jaa, det är så otroligt skoj här i Östersund på Yran, verkligen en toppentid att komma hit :-D Du vet att ni är välkomna. Kramar



♥ Johanna



Har fixat det som du vet. Puss

2009-08-06 @ 22:17:13
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0