Ryggskott och snygg klänning

I morse när jag skulle ta på mig skorna och gå till jobbet så exploderade det till i ryggen, föll ihop och kunde inte resa mig. Kröp in till vardagsrummet och ålade mig upp i soffan, ringde sambon min som låg inne i sovrummet och sov. Han kom med alvedon och efter en timma kunde jag sätta mig upp igen. Tog mig ner till jobbet och jobbade resten av dagen. Nu sitter jag i soffan och har fortfarande ruskigt ont, en helt sjuk känsla :-( Hoppas att det känns bättre i morgon.

Fixade håret hos kära Kicki igår, blev super bra som vanligt. Toppade igenom håret och förbättrade färgen. Luggen sparade vi lite den här gången och efter nyår så blir den kort igen :-D

Igår köpte jag förresten en riktigt snygg klänning på VILA som påminner om den på bilden, ni ska få bild på den i helgen, ska nämligen inviga den på julfesten som jag ska på med jobbet på fredag.


Bild: http://designerhighstreet.com/images/scarf%20dress.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0