Bada badkar

Hemkommen från stan med två stycken shoppingpåsar, vad som var i ska ni strax få se bilder på. Men nu ska jag först ta mig ett bad.




Nu har jag tagit mig upp från badet, var så lugnande att ligga där och lyssna på musik. Något jag bör göra oftare. Tänkte berätta vad som fanns i mina shoppingpåsar idag. Den ena påsen innehöll badskum, badsvamp och bodybutter, den andra påsen innehöll två stycken tröjor, en rosarandig och en grå + nail hardener från H&M (en favorit) och Miracle Cure från Sally Hansen (tips från en vän). Så nu ska väl naglarna bli fina igen!





Jag är inte så duktig på att lägga upp bilder så det ser bra ut, någon som har tips på hur jag kan göra?

Pratade nyss med min sambo, han är påväg hem från Sthlm med tåg, så strax innan klockan 20:00 ska jag hämta honom och då ska vi svänga förbi Frasses och köpa strips och hamburgare, mumsigt värre. Sedan blir det att se på Melodifestivalen.

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: martina

Jaha okej =)Jo det är precis vad jag gör! hur gammal är dudå?

2009-02-21 @ 16:57:12
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: martina

Jaha, okej jag är nyss fyllda 18 år =) Jahaja, jo men det är ju verkligen ett drömyrke.

2009-02-21 @ 18:01:40
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0