Balklänning

Idag provades det balklänningar, oj oj vad sugen jag själv blev att få glida ner i ett sådant vackert fodral, men nu är det lillasyster Johannas tur, lyllo henne ;) Hon fick prova en massa fina klänningar men hon fastnade ganska snart för en klänning som var i en färg som hon absolut inte skulle ha från början, en smaragdgrön dröm blev det, jag ska lägga upp en bild på den så snart som jag får hem den till lägenheten (den är på fållning just nu). Kan säga att syster kommer vara grymt snygg på sin bal, ni ska få se bilder (för jag ska försöka åka hem den helgen och kika på balen och knäppa massvis med kort).

Efter balklänningsprovandet som gick väldigt smärtfritt gick vi vidare för en fikapause och efter det blev det shopping och fiskar till deras akvarium. Vi hann självklart bli hungriga och vid 17 drog vi ännu en gång ner på stan för en bit mat, blev fyra små rätter (var riktigt gott). Sedan tog pappas familj och styrde kosen hem till Dorotea igen.

Jag är lite chaffis ikväll, kör till och från Lugnvik, så nu vet ni det, håll er borta från vägarna :P



Kommentarer
Postat av: johanna

Ja jag hoppas verkligen att du kan komma balen är på en fredag iår! alltså den 29 maj! Tack för idag Puss

2009-02-28 @ 22:41:35
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0