Ensamhet, AC/DC, spinning...

Nu har jag gjort helg, är ledig fredag, lördag och söndag, känns bra, ska bara vila och mysa omkring hemma. Älsklingen har åkt ner till Sthlm för att gå på konsert AC/DC, spännande, lär nog få höra en hel del om det sedan ;)

I dag efter jobbet så "team:ade" jag för första gången som spinninginstruktör på mitt gym, var hur roligt som helst så nu i helgen ska jag göra klart mitt eget pass. Hoppas att det blir bra, om det finns någon som läser min blogg som har erfarenhet av klassupplägg eller har åsikter om hur ett pass ska vara, skriv gärna det till mig? Alltid bra med tips, jag vill ju att mitt pass ska bli så bra som möjligt! Tror att jag ska träna body pump på lördag förmiddag, är min kära vän som har det passet, kan nog vara riktigt bra.

Vad ska ni hitta på i helgen?

God natt och sussa sött//Sara


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej! Jo det är bra förutom att jag har ständig ångest för att jag pluggar för lite. I helgen blir det lugnt, ska nog inte ut vad jag vet. Kram

2009-02-19 @ 22:59:12
URL: http://mickishej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0