Fit for fight

I går fick vi äntligen upp den nya vardagsrumslampan som jag fick i födelsedagspresent, visst blev det fint?! På bilden kan ni även skymta våra nya tapeter, blev kanon.



Idag ska jag tillaga någon rätt av köttfärs, tror det blir chiliconcarne och baguetter till det, var väldigt längesedan vi åt det, så det blir nog bra.

Sprang på kära Martina och Erika på stan, känns att det är alldeles för länge sedan nu, ett besök vore på sin plats så vi får surras lite mer :)

Skippar träningen ikväll då jag vill vara fit for fight i morgon då jag ska träna med min PT 60min blir det och det brukar bli hårt så jag har ställt in mig på det den här gången också, pjuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0