God morgon lördag

Brr, var ut och flyttade bilen strax innan nio och jäklar vad kallt det är ute, kan iof bero på att jag inte tog på mig en vinterjacka utan drog iväg halvt sovade i en vanlig träningsjacka, men jag hade iaf mössa på mig. Snö har det kommit också, massvis, såg knappt bilen under snötäcket.

Nu är det snart dags att göra mig iordning för en dag på jobbet, jobbar mellan 10:30-14:30 så det kommer att gå fort, sedan är det dags för middag med en del av släkten och sedan blir det Melodifestival. Jag ska använda kameran lite ikväll så jag kan lägga ut lite bilder i morgon.

Idag efter jobbet ska jag gå och hämta ut ett paket innehållande två stycken bh:ar köpta från Haléns, blev så glad när jag såg att dem hade variation och olika stl:ar.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Eva

Du har en utmaning hos mig;)

2009-02-09 @ 18:11:06
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0