Ledig fredag

Skulle börja min lediga fredag med att sova riktigt länge, planerna sprack redan strax efter 08:00 då min kära sambo ringde för att prata, då hade han anlänt till huvudstaden. Men det gör inget, jag har legat och dragit mig i sängen fram till nu, känner mig riktigt utvilad. Ska nu hoppa in i duschen för att sedan åka till Arktura för en lunch tillsammans med min morbror, ska bli trevligt.

Tror även att det blir en sväng på stan för att se om jag kan hitta något att shoppa, har några presentkort som så gärna vill bli upphandlade :P

Det slog mig just att det är rätt trist att vara ledig då alla andra jobbar, haha, nej då, det är skönt att få lite egentid också. Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan, inhandla lite god frukt och kika på Lets Dance samt försöka få ihop mitt spinningpass.

Nästa helg kommer min kära pappa med familj, då ska vi leta efter den perfekta balkläningen till min lillasyster som tar studenten i år (tiden går ruskigt snabbt, tycker nyss att det var jag som tog studenten), ska bli riktigt roligt. Kameran ska med så kanske ni får en smygtitt på klänningen hon väljer :)

Önskar er alla en underbar fredag.


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det kommer bli underbart att träffa dig :) var så länge sen! hoppas som sagt att jag hittar en riktigt fin balkläning vilket jag inte tvekar en sekund på. Vilken fin blogg du har fått då :) Puss

2009-02-20 @ 11:25:09
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: johanna

du måste skicka den där bilden du har på vänster sidan vill se på din frisyr!!! den va ju skitsnygg ju!!! typ något liknade vill ja ha på balen :)

2009-02-20 @ 14:09:37
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0