Personlig träning

Idag har jag tränat 60min med min PT, det gick alldeles utmärkt och nu är jag helt slut. Har ätit middag och nu sitter jag och väntar på att Du är vad du äter ska börja.

Jag såg aldrig på Saw 5 igår, ska se den ikväll ist och jag lovar att jag ska berätta vad jag tyckte om den efter jag sett den.

Vad ska ni hitta på till helgen och Alla hjärtans dag? Själv har jag som jag skrev igår köpt en liten fin present till min älskling. Jag funderar även på om jag ska tillaga en god middag, har ni några förslag på vad jag kan tillaga? Kanske en hämt pizza skulle gå hem bäst av allt, haha.

Det är så kallt här så nu ska jag ta filten runt mig och lägga mig framför tv:n.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Therez

Hejsan gumman. Nej blogg.se krånglar ikväll också för mig! Suck! Men det funkar om man klickar på F5 flera gånger. :) Hur är det med dig idag? Kram kram

2009-02-12 @ 20:12:24
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag ska jobba:( Men Markus han lagar nog en god allahjärtans-middag och sedan hinner man kanske mysa en stund i soffan innan det är dags att arbeta igen. Så kommer jag spendera min allahjärtans..

2009-02-13 @ 15:35:27
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0