Pjuh

Jag skrev tidigare idag att jag förlagt tre stycken viktiga papper, jag har hittat dem, eller en kollega hittade dem, låg på jobbet, pjuh, vilken lättnad.

Nu har jag varit och kört ett träningspass som såg ut såhär: 5 min uppvärmning, drygt 40 min styrka efter program och 10 min kondition på en ny sorts Crosstrainer (mer som att åka längdskidor/springa än att gå i trappor om ni förstår vad jag menar). Så nu har jag resten av dagen att ägna åt annat, skönt.

Ikväll blir det mest troligt att gå på basket, länge sedan jag gjorde det nu så det ska bli skoj, hoppas att Östersund vinner bara :P

Och efter det så ska jag gå hem och hoppas att det är jag som vunnit bloggdesignen som jag skrev om tidigare idag. Nej nu så ska jag ta och målartvätta hallen och städa undan lite här hemma.

Till helgen kommer mammsen och hennes man, ska bli himlans så roligt.

Kommentarer
Postat av: Eva

NU har jag slutat blogga, därför finns inte min sida längre:P Är så less på att man ALDRIG och då menar jag ALDRIG får framföra en åsikt utan att andra ska tro att man tar deras blogginlägg som exempel. SUCK! Men sedan så har jag ju annat att spendera min tid på;)

2009-02-03 @ 19:18:27
Postat av: petra

Grattis! Du vann design nr 2 :) Skicka ett mail på min hotmail: [email protected] och bifoga 4 bilder, 1 profilbild och 3 bilder i headern så fixar jag den så snart som möjligt :)

2009-02-03 @ 22:10:23
URL: http://petrras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra blogg du har!:)

Kram

2009-02-03 @ 23:20:46
URL: http://lazina.blogg.se/
Postat av: Eva

Min nya adress:) Hade ju glömt lösenordet på Evatuss.blogg.se så det fick bli den adressen ovan:)

2009-02-04 @ 08:01:33
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: mamma

Tur att du fick tipset av Emma. Jag har som du vet svårt att hitta på presenter, jag har ju 9 st nu i vår att köpa presenter åt, nu är det löst! Kram

2009-02-04 @ 08:58:43
Postat av: Therez

Hi hi vad roligt att du vann! :) Ha en trevlig kväll vännen! Kram kram

2009-02-04 @ 17:25:25
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0