Sett förut

Blev ingen promenad ute i det fina vädret idag, jag har legat i soffan precis hela dagen, inte orkat att ta mig för något. Jo, jag har målat naglarna och lagat mat, men mer blev det inte.

Och gissa vad jag gör nu? Jo det är helt rätt, jag sitter i soffan och ser på Beck-Gamen, som jag dessutom sett förut. Just nu är det nyheterna och det är bäst jag kikar så jag håller mig uppdaterad om vad som händer "utanför" soffan.

Vissa dagar bara är såhär...suck, livet ter sig inte alltid som man vill.

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag är ju ledig fredag! Så vi kanske kunde ses då?

:) Sen jobbar jag lördag och söndag så...

Kram

2009-02-16 @ 06:59:23
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0