Spänning

Idag jobbade jag kväll och efter det så gick jag iväg på ett 60min spinningpass, skönt att ha det första passet för veckan gjort. Måste lägga upp en plan för resten av veckan också, tror att det blir såhär:

Måndag: 60min spinning
Tisdag: 60min styrketräning
Onsdag: 60min spinning
Torsdag: 60min styrketräning

Har ledigdag i morgon, ska bli skönt att sova ut, blir träning mitt på dagen och efter det så ska jag kika en sväng på stan för att sedan gå hem och tvätta väggarna i hallen som skall målas vita, mer om det framöver.

Jag väntar också med spänning på två stycken paket som kanske kanske dyker upp i morgon, kan avslöja att ett paket innehåller mina spinningskor och ett paket kommer från Gina Tricot, bilder kommer :)


Nu är det dags för tv sedan ett bad.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att jag kunde hjälpa till. :) Tittade in på hemsidan nu & vad jag kan se kan man i alla fall beställa den i M & S. Man får ett mail av tjejen som äger sidan med bankdetaljer.



Hoppas man blir ganska ensam om t-shirten i Dorotea i alla fall, i mode-blogg-världen verkar den dominera. Men snygg som tusan är den. :)

2009-02-02 @ 21:21:20
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0