Spinningpass

Sitter och ser på Advokaterna samtidigt som jag håller på att sätta ihop två stycken spinningpass, det ena är ett varierat pass med blandad musik, ett pass som jag kan tänka mig att köra framöver, det andra är ett schlagerspinningpass som jag är sugen på att köra någon gång, tycker det passar sig nu när det är melodifestivaltider och allt. Vet inte om folk skulle tycka att det var en rolig idé?

Gick just ner i tvättstugen och bokade en ny tvättid, jag och min sambo missade visst förra tvättiden, oops, kanske visar det på att vi har en aning för mycket kläder. Dags att fortsätta vårrensningen tror jag!

I morgon ska jag åka ut med Bankbussen, hoppas att det är lite folk i farten :)

Önskar er en trevlig kväll.


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo jag vet men samtidigt så känns det ganska bra men som sagt det blev ju inte snyggt direkt.. :P

Puss<3

2009-02-24 @ 09:19:28
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0