Strålar

Vilken härlig dag det är ute idag, solens strålar skiner in i vardagsrummet, klarblå himmel och termometern visar ca -5grader (är i dock i solen). Jag tror att jag ska fråga min kära sambo om han vill gå ut och gå en sväng!? Får se vad han tycker om den ideén. Först och främst ska jag ta och måla mina naglar, tycker inte om känslan av att ha omålade naglar.

Till helgen ska älsklingen iväg på konsert i Stockholm, AC/DC, kommer säkert bli otroligt roligt, själv har jag ledig helg och jag funderar på om jag ska ta och åka hem till Dorotea en sväng!?

Nej nu ska jag ta och njuta av det fina vädret. Hoppas att ni alla får en trevlig dag, förresten, vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Kia

Synd att jag jobbar nästa helg. Hade varit jätteskoj att träffa dej ju om du kommer hem! Kram

2009-02-15 @ 18:20:19
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0