Ännu en utmaning


Jag har blivit utmanad utav av min Lillasyster Eva. Här kommer mina svar.

Tre saker som skrämmer mig:


  •  Döden
  • Att inte räcka till
  • Flyga flygplan
     

  • Tre personer som får mig att skratta:

  • Min familj
  • Mina vänner
  • MIna kollegor


  • Tre saker jag älskar:

  • Min familj
  • Mys
  • Shopping


  •  

    Tre saker jag hatar:


  • Ovisshet
  • Orättvisor
  • Ångest
     

  • Tre saker jag inte förstår:


  • Orättvisor
  • Ångest
  • Ibland förstår jag inte varför livet gör vissa "vändningar" som man inte hade tänkt sig...och som man inte förstår.


  •  

    Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    (jag har inget skrivbort, sitter i soffan med laptopen i knät)


  • Mobil
  • Filt
  • Kuddar


  •  

    Tre saker jag gör just nu:
     

  • Vickar på tårna
  • Skriver detta
  • Tittar på tv


  •  

    Tre saker jag vill göra innan jag dör:


  • Gifta mig
  • Bli mamma
  • Simma med delfiner


  •  

    Tre saker jag kan göra:


  • Shoppa
  • Lyssna på människor
  • Strukturera, planera och organisera


  • Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Ditt hjärta
  • Din kropp
  • Människor runtomkring

  •  


    Tre  saker jag skulle vilja lära mig:


  • Klippa hår
  • MakeUp
  • Spela instrument och sjunga


  •  

    Tre favoriträtter:

  • Tettes köttfärsröra och stuvade makaroner
  • Bandspagettilåda med fläskfilé
  • Lämnar en plats över för ett tag :P


  • Nu utmanar jag i min tur: Alla som känner sig manade att anta utmaningen :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0