Utmanad

Ikväll blev jag utmanad av Kia att svara på dessa frågor, så jag tar och gör ett försök:

Vilken mat äter du ofta? Hm, vad brukar vi äta, något som återkommer på menyn är köttbullar och makaroner, men ofta skulle jag inte säga, en annan favorit är tacos.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av? Jag är nog den som hjälper till att duka av, men det beror också på vilket kalas.

Var sitter du helst när du bloggar? Blir oftast i soffan, gillar vår soffa :)

Köper du ofta Triss? Nej det vill jag inte påstå, men så vinner jag heller ingenting.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Jag tycker att alla länder och städer har sin charm, så jag har svårt att göra ett val där.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Skulle nog tro att det är 3:an.

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!


Jag utmanar:

Therez
Therese
Lillasyster Johanna
Mickan


Kommentarer
Postat av: Sofia

nja, ibland blir det att jag går på spinning med mamma ;)



såna utmaningar är kul (:

2009-02-01 @ 21:33:55
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan vännen!



Nu har jag svarat på utmaningen :P



Kram kram

2009-02-01 @ 23:36:07
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Therez

Nuu har jag antagit utmaningen. Kram kram

2009-02-02 @ 08:26:48
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0