Utmanad*2

Då jag är ny i bloggvärlden så antar jag dessa utmaningar så att ni som läser får veta lite mer om mig :)

Utmaning 1:
Blev utmanad av Lillasyster Johanna att skriva 8 st fakta/vanor om mig själv:

1. Sugen på att göra en tatuering till
2. Utbildad civilekonom
3. Har alldeles för mycket kläder men tycker aldrig att jag har något att ta på mig
4. Skänker kläder till välgörenhetsorganisationer cirka 2ggr per år
5. Tycker om att ha det fint MEN har lätt för att stöka till
6. Försöker lära mig spela golf, har iaf grönt kort
7. Har åkt utomlands en gång per år sedan jag var 18år
8. Har just flyttat till större lägenhet och har målat hallen vit


Utmaning 2:
Den andra utmaningen kom från min vän Kia och frågan löd: Vad är du rädd för?

Oj, det finns så många "rädslor" i livet, jag ska försöka att skriva ner några av de rädslor som jag kan uppleva/känna, har upplevt/kännt.

Vem har inte någongång kännt en rädsla för att inte räcka till, att inte kunna ge tillräckligt, den känslan har iaf jag kännt någongång. Jag har även en enorm flygrädsla trots att jag flyger iaf en gång per år och hur jag ska bota denna rädsla det vet jag inte. Skulle helst av allt sitta med fallskärm, flytväst, bälte osv. när jag flyger, hahaha, tror att det är bristen av kontroll när man sitter i ett plan som tar över, jag kan ju inte direkt påverka flygningen ;) Jag har också väldigt höga krav på mig själv och är stundvis rädd för att misslyckas, rädd för att vara "dålig" och ibland tom. rädd för känslan att "det här är jag väldigt bra på" Sedan tror jag att rädslan för att bli lämnad ensam någon gång hoppar på oss alla - för vad skulle man göra utan familj och vänner?

Sådär, där var några av de "rädslor" som någon gång i livet dykt upp :D Hoppas att det inte var allt för mycket svammel!


Jag utmanar: Alla som känner sig manade!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men Sara.. Den översta utmaningden kan jag satsa en 50 öring på att det inte är du som skrivit, utan Johanna;)

2009-02-06 @ 11:11:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sara

Faen, blogg.se strulade igår och visst, du har rätt, det är johannas svar som står, kopierade över utmaningen och där är den...ååå vad less jag blir.

2009-02-06 @ 13:50:19
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Sara

NU är det mina svar :D

2009-02-06 @ 20:09:26
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0