Bara att ställa in...

Jag är dunder förkyld, så det är bara att ställa in all träning de närmsta dagarna...skit också, jag som verkligen har kommit igång med träningen. Nu ska jag ta lägga upp ett cykelpass de här dagarna när jag inte kan träna, det tar ett antal timmar att sätta ihop ett bra sådant, så är det någon som har tips är dem varmt välkomna!? Nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och kika på lite tv. I morgon kommer även tapetseraren vara klar med vårat vardagsrum, bilder kommer till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Kia

Stackare! :( Ja, här är man väl inte helt 100 själv. Men än så länge kan jag nog köra lite lugnt iallafall. Ikväll blir det vattengympa. Tror jag ska lyxa till det och sola innan med! Hoppas att min förlylning inte blir värre...

Krya på dej gumman! Har du märkt några resultat ännu?

Kram

2009-01-22 @ 10:09:51
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0