Fredag och Lets Dance

Kvällen har jag spenderat framför tvn och då framförallt Lets Dance, tror att det kommer bli en underhållade säsong den här gången! Kvällssnacks blev suramisticks, passionsfrukt och vattenmelon, till det lyxade jag med ett glas julmust, haha.

Sitter även och väntar på en beställning som jag klickade hem i förrgår och då är det inte spinningskorna jag talar om utan ett paket med snygga träningskläder, får lägga upp en bild när kläderna anlänt :) Tog expressbeställning så det borde inte ta så lång tid tycker jag.

Hur ska ni spendera er helg? Själv ska jag jobba i morgon och på söndag har jag bokat in mig på ett spinningpass. På tal om att boka pass måste jag in och göra det nu för nästa vecka.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jaha hmm får fundera på om jag orkar skaffa sånt:P



imorgon ska jag på någon konsert och idag gjorde jag samma som dig. lets dance,, va tyckte du om paren som dansa?

2009-01-09 @ 23:44:37
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0