God fortsättning

Så var det 2009, tiden bara rusar iväg. Nyårsafton spenderade jag och älsklingen i Funäsdalen med kära vänner.

Vi hade riktigt trevligt och nyårsmenyn såg ut såhär:

Förrätt - Hemmagjord skagenröra på avokado med ett glas vitt vin
Varmrätt - Helstekt renfilé med klyftpotatis och vinbärsgelé med ett glas rött vin
Efterrätt - Hackade frukter med smält vit chocklad och gammeldags vaniljglass med ett glas Bacardi Coconut och cola

Sedan var det dags för utgång och det blev på Eriksgården, tack Therese och Alex för att ni fixade förköps biljetter till oss också, vad skulle vi annars gjort ;) Lite besviken är jag dock då vi nästan missade tolvslaget, brukar ju vara så att musiken stängs av och nedräkning påbörjas, men så var det inte på Eriksgården. Här kommer två bilder från Eriksgården, måste påpeka att båda bilderna är tagna efter tolvslaget, haha. På bild nr 1 har jag, Alex och Therese fastnat och på bild nr 2 har jag och älsklingen hamnat.


Kommentarer
Postat av: johanna

du är så otroligt vacker Puss<3

2009-01-07 @ 11:24:16
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Johanna



Tack, du är för gullig kära syster. KRAAM

2009-01-07 @ 17:45:54
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0