Lördag 090110



I dag har jag jobbat mellan 10:30-14:30 efter det hann jag även med lite shopping. Blev en jacka (till) från H&M och ett par skor (igen) från Din Sko. Så nu har jag lovat älsklingen att slänga ett par skor :P Jackan inhandlades för blygsamma 198:- och skorna var en krona dyrare dvs. 199:-

Ikväll ska vi iväg och äta hos svärmor, ska bli riktigt trevligt. Efter det hade jag tänkt att lägga mig i soffan och kika på Körslaget och äta lite snacks, som ikväll kommer att bestå av suramisticks och mango, mums.

Blev inga snacks (mango och suramisticks) ikväll, tar det i morgon istället.

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj storasysster! jodå allt är bara bra med mej hehe själv då?? <33

2009-01-10 @ 17:53:33
Postat av: johanna

Men ska du slänga!!! om jag kan ha dem kan jag gärna ta emot ett par skor * skratt Puss på dig<3 (bra att du försker få ledigt den 28)



2009-01-10 @ 23:02:08
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0