Måndag kväll

Sådär, då har jag gjort en av mina långa dagar den här veckan, den andra är i morgon. Det som är trist när jag jobbar långdag är att spinningpassen redan har gått när jag slutat...men men, då får jag två vilodagar den här veckan :D

Till middag idag blev det nudlar. Tänk Therez att vi åt nudlar till både lunch och middag när vi praktiserade på sjukstugan i Dorotea under några veckor av ett sommarlov, haha ;)

Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog att ta ett bad och sedan slänga mig i soffan och kika på tv. Vad ska ni hitta på?

Sitter fortfarande och väntar på att paketen som jag klickat hem ska komma, jag tror att ett av dem kommer i morgon och att det andra innehållande spinningskorna dröjer någar dagar till tyvärr, jag som vill cykla in mig på dem.

Till helgen ska jag göra något riktigt roligt och spännande, jag väntar tills söndag och då kommer jag att avslöja vad det är jag ska göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0