Top Model 11

Så var jag hemma och nu sitter jag i soffan och kikar på Top Model 11 på 3:an. Ska ta och äta lite kyckling också, måste fylla på magen såhär efter träningen.

Idag gjorde jag första arbetsdagen efter alla dessa röda dagar, gick alldeles utmärkt, men jag ska inte sticka under stolen med att jag var en aningens trött i morse :P Har även fått ett nytt förslag på arbetsschema som jag ska gå igenom och se om jag tycker att det är okej. Det som är den stora ändringen är att det skulle bli fler lördagar och kvällspass om detta schema blir godkänt.  


Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja det var det. hur var ditt nyår?:D



nej var inte det! tack det var väldigt snällt sagt, men tro mig att jag skulle behöva det:) i alla fall för att inte bli försoffad:P

2009-01-07 @ 23:29:00
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0