Vecka 5

Så var det vecka 5 och snart börjar jag på mitt nya schema. Till helgen är jag ledig, vilket ska bli riktigt skönt. Hade tänkt att komma igång med träningen på onsdag igen och då blir det spinning. Hoppas att mina skor hinner komma till dess, nej, jag har inte fått dem än, hela pallen hade kommit bort på vägen till återförsäljarna, suck.

Har lite planer framöver också, återkommer med dem så fort jag vet vad som sker ;)

Till helgen kommer lillasyster Eva, Markus och Hugohunden. Jag har faktiskt varit och köpt lite presenter till Hugo då det är så längesedan jag träffade lilla nakenfisen :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hugohunden

Åh, jag älskar presenter. Då blir jag så glad så jag gör proppelellen med svansen.

2009-01-26 @ 21:46:03
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0