Sitter på balkongen

Vet ni, idag är det sol här i Östersund, precis som jag läste på aftonbladets vädersida. Jag började dagen med att ta min solstol ner till gräsmattan, dock blåste det så kallt, gick därför upp till balkongen efter dryga timman. Så nu sitter jag på balkongen, bloggar och läser nya H&M katalogen. Om ungefär en timma så ska jag och älsklingen börja våran minisemester. Vi åker först till Gråsjön som ligger utanför Bräcke och hälsar på mormor Tyra för att i morgon torsdag bege oss till Sundsvall. Där ska vi mysa på hotell och shoppa lite. Vi kommer tillbaka till Östersund på fredag och då blir det Stråket och allt vad det innebär. Fick en inbjudan idag till en Stråketförfest av min fina vän Mickan, så trevligt så trevligt, det tackar man inte nej till :-D Så jag får önska er några trevliga dagar så hörs vi när jag kommer hem igen.

Puss och kram.



Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0