Tågresa i Dorotea nr2

Och här kommer uppföljaren till förra inlägget. Ni trodde att det var slut på bilder men inte det inte, så här kommer nu nååågra bilder till :-D



Sommarbål, mumsigt!


Här har vi stannat för att bla jag skulle få ta ut pengar, men det var även kisspaus :-D



I vagnen längst bak var det tomt ett tag, men inte så många minuter för självklart ville alla åka med, haha.



Brudarna håller koll på chaffisen så han kör dit vi vill, eller hur var det?



Och äntligen fick jag iaf med en på bild...Pillan lyckades vrida på sig IGEN.



Åker runt på Doroteas gator :-) Här ser ni också att det inte bara var vi som åkte med på tåget, hihi.



Sara posar för kameran!



Pillan på öltältet.



Kia på öltältet med en röd cider, puss på dig med :-D



En bild på systrarna bus, har jag lagt ut bilder på de andra brudarna så måste vi väl också vara med :-D

Är det ngn bild ni inte tycker ska vara med så hojta till.

Fler sådana här roliga fester brudar. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy fan vad jag ser ut.. Ditt samvete säger nu till dig att ta bort åtminstone din lillasyster Eva från nedersta bilden..

2009-07-20 @ 20:14:52
Postat av: Pernilla

Tack själv för en helt fantastisk kväll, jag hade så super kul! Kram

2009-07-20 @ 20:20:47
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hihi! Vilka minnen! Så otroligt skoj var de länge sen jag haft! :) tack än en gång! Repris snart tack... ;)

2009-07-20 @ 22:28:39
Postat av: Kia

Å de var jag som skrev de där! ;)

2009-07-20 @ 22:29:11
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0