Tågresa i Dorotea

Trots att mitt såkallade samvete har talat i form av ett inlägg här i bloggen så kommer här några av de utlovade bilderna från Tågresan i Dorotea under Doroteadagarna. Jag måste hålla med brudarna om att det var superroligt trots att jag först tyckte att det var grymt pinsamt, det var som att vara 15år igen...haha. Brudar, vi måste göra om detta igen och då hoppas jag att ännu fler kan joina oss :-D


Här är en bild på Tåget, visst är det väl fint!


Tåget igen...


Alkohol såklart! Annars hade vi inte varit med på bilder ;-)


Jag spexar framför kameran såklart....som ALLTID.


Pillan som var enormt svår att fånga på bild, har en hel del men bara på hennes huvud då hon hela tiden lyckades vända sig om när kameran kom fram!


Lillasyster Eva, den här bilden kom med på bloggen trots att "mitt samvete" talat, lägg märke till petflaskan, jag kan säga att den innehöll sommardrink, dvs. Rosévin och fanta, haha.

Slutligen en bild när brudarna (Kia och Sara)  rockar loss tillsammans med trubaduren på Öltältet, här försöker de få igång oss andra också, vilket de lyckades med, tror att iaf halva öltältet rockade med :-D

TACK ALLA FÖR EN HELT UNDERBART ROLIG KVÄLL!

KRAAAMAR

Kommentarer
Postat av: Eva

haha. Ja, det var inte så hemska bilder ändå;) Men nu vill vi se lite bilder på Adrian också;)

2009-07-19 @ 16:30:53
Postat av: Kia

Men fy! skratt Ser ju inte klok ut ju! ;)

annars var det jättefina kort! :)

Kram

2009-07-19 @ 20:32:36
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0