Besök hos doktorn

Efter att ha varit riktigt förkyld i snart 4veckor tog jag och bokade en tid hos doktorn. Tog sänkan som var bra, halsen var enligt doktorn riktigt ful och näsan svullen. Så nu har jag fått en dunder hostmedicin utskriven och nässpray. Så nu bör jag bli frisk som en nötkärna. Dessutom ska jag vila, ja, det tycker jag att jag gjort i flera månader nu, suck. Men ska börja träna så snart hostan är borta, längtar, för nu har jag blivit alldeles för tjock :-(

Kram på er från en hostig Sara

Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas att du snart är piggare. Jobbigt att vara sjuk så länge. :/

Ja, de var superskoj igår. Roligt att träffa Ewa och kidsen som man inte träffat på länge. Hugo var sååå söt! :)

Kram

2009-07-04 @ 08:32:09
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0