Hjälp mig välja kläder?

Goddagens! Idag är det midsommarafton och det bär strax iväg till en stuga som ligger en bit från Fröjdholmen. Vädret är grått och trist så ingen klänning för mig idag. Jag ska ha en vit glesstickad topp, under den ett vitt lite längre linne. Nu till det jag vill ha hjälp med, ska jag ha svarta leggings eller ska jag ha mina ljusa jeansleggings till detta??? Skorna är ett par svarta heels med öppen tå och snörning. Kommer även att ha en svart liten väska, guldarmband och svart skinnjacka. Hjälp mig nu, vad tycker ni blir bäst?



Har även köpt ett nytt nagellack idag, blev grymt bra på. Kommer från Depend och kostar endast 25:-




Nu vill jag passa på att önska er alla en riktigt bra midsommar! Kameran åker med så jag hoppas att jag får en massa roliga bilder att delge er sedan.

Många midsommarkramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0