Snor snor och snor

Hade en otroligt rolig midsommarafton, tack alla som var med! Men nu är jag så otroligt förkyld, hostar mycket men det värsta är all snor som tydligen gömmer sig i näsan, tar det aldrig slut? I morgon är det dags för jobb igen så jag hoppas att jag blivit bättre tills dess.

Igår var vi ute och spelade kubb, det var roligt men jag och Emmy förlorade 2 utav 3 matcher, ooops så det kan gå. Nu ska jag ta och ordna i balbilderna så lillasyster Johanna kan få dem.

Ha en bra dag, nu ska jag ta och snyta mig igen.

Kommentarer
Postat av: anna

usch krya på dig!



svar: sjalen är från top shop :)

2009-06-21 @ 10:53:36
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är du hemma i Dorotea? ja vi får ta det någon kväll då jag är ledig. dock så jobbar jag inte måndag och tisdag nu i veckan så då går det bra :)

2009-06-21 @ 13:13:37
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0