Trevligt telefonsamtal

Ikväll när jag sitter i soffan och tycker synd om migsjälv för att jag är så otroligt förkyld så ringer min telefon. Och det var min underbara vän Therez som ringde. Går alldeles för lång tid mellan gångerna , men det är inte det lättaste att ses när en av oss bor i Luleå och en av oss i Östersund. Men jag vet vart hon finns och jag vet att hon är en av mina absolut bästa vänner, saknar dig!

Nu sitter jag fortfarande i soffan och kikar på Hell´s Kitchen, snart final nu :-) Håller dessutom på att koka nudlar till min golfspelande sambo!

God natt och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Therez

Maaan du är då för söt vännen! Hoppas du kryar på dig snart och det var så kul att surras vid lite! Ha det så bra! Kram kram

2009-06-23 @ 22:59:09
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0