Åker till Stockholm

Så var det måndag igen, jobbat kväll idag dessutom. Jag har nyss kommit hem och har inte ens lagat mig någon mat än, blir nog pyttipanna med rödbetor när älsklingen kommit hem. Han är och försöker fixa bilen innan besiktningen på onsdag.

Efter maten blir det att mumsa i mig en stor kanelbulle och till det ett stort glas juice, smarrigt :)

Den här veckan är det jobb som gäller och på onsdagkväll åker jag ner till Stockholm på utbildning, kommer hem torsdag. På lördag ska jag iväg med tjejerna och bada bubbelbad och ångbastu, ska bli riktigt trevligt. En fartfylld vecka med andra ord ;)

Nu kurrar magen.

Trevlig kväll!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0