Basket - vinna eller försvinna

Då har vi varit på basket...och vilken match, det var vinna eller försvinna för Jämtarna.

I period 1 inleder jämtland med en mängd 3 poängsskott som sitter perfekt i korgen vilket resulterar i en ledning med 30-16 vid periodens slut. I period 2 vet jag inte alls vad som händer (jo, det vet jag, skotten går inte i) och det är 43-43. Paus och jag hinner vila mina nerver (blir så nervös när det är så nära vinst). Period 3 inleder jämtland helt kanon och inför 4:e och den vi tror sista perioden leder jämtland än en gång 67-58. I den här perioden klappar det igen totalt och motståndet går OM...ett par sekunder kvar och jämtland ligger under med 3 poäng, Andrew Mitchell tar och sätter en 3 poängare, ser såå lätt ut och vips så blir det en 5:e "period", tyvärr håller inte jämtland och motståndet går vinnande ur den här matchen. Vilken rysare och vad trist, hade gärna sett en vinst!

I morgon ska jag jobba och sedan får vi besök.

Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kia

Låter som en riktig rysare!!!

Imorn ska jag heja på Dorotea i säsongens sista innebandymatch:)

Sov gott!

Kram

2009-03-20 @ 22:54:23
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0