Flygrädd

Tisdag och jag har gjort min andra kväll på jobbet. Då har jag bara kortdagar kvar denna vecka. Åker dock till Sthlm i morgonkväll och kommer hem på torsdagkväll, ska bli intressant. Ska flyga vilket jag berättat förut att jag inte tycker om, så det kommer bli jobbigt. Att det aldrig blir bättre med denna flygrädsla, någon som har tips?

Ikväll ska jag bara sitta i soffan och kika på tv, orkar inte något annat ikväll :P Måste få ha sådana veckor också, ellerhur!?

Nu är det dags att laga lite mat, magen kurrar igen.

Kommentarer
Postat av: mamse

2009-03-04 @ 00:56:33
Postat av: mamma

Det går bra...! Du vet vad jag sagt....., ska inte säga det här! Kramar!

2009-03-04 @ 00:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0