Kameran

Nu har jag fått mig min sovmorgon, var uppe vid 9:00. Nu ska jag ta och röjja upp lite här hemma för att sedan bege mig på stan. Om jag ska hinna måste jag allt ta och göra ett litet ryck :) Kameran ska jag sätta på laddning så den får följa med ikväll, tänkte lägga upp en massa bilder så ni får se vad trevligt det kommer att vara!

Dagens att göra lista:

* Röjja upp här hemma
* Gå på marknaden
* Hitta något att ta på mig i kväll
* Bubbla och basta
* Middag hos min vän


Ha en underbar dag allihopa!

Nu har jag varit ute på stan och gjort det jag skulle. Hittade iallafall en röd klänning, svart jacka, strumpbyxor och ett rött nagellack, kanske kommer det en bild sedan :) På marknaden inhandlade jag torkat renkött, det är ju så gott. Nu ska jag ta och vila 10 min sedan är det dags att åka iväg till bubbelkoppen :P Ha en toppen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0