Kläderna för små

Fredag igen och ikväll har vi fått middag hos svärmor, vilken tur vi har, var super gott. Efter middagen tackade vi för oss och åkte hem, på med varma kläder och ut på promenad. Tur jag har en sambo som drar ut mig nu när kläderna blivit för små :P Nu ska jag ta mig ett bad och sedan blir det att sätta ihop spinningpasset igen (efttersom det försvunnit...eller så är det jag som missat att spara det, ops).

I morgon är jag ledig och ska försöka ta mig iväg till gymmet rätt tidigt för att köra mitt eget pass, jag håller tummar och tår för att det ska bli bra, är rätt nervös inför onsdagen om jag ska vara ärlig.

Önskar er en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0