Överlevde

Då var jag nere på marken igen, överlevde flygningen till och från Stockholm. Var trevligt att bo på hotell för en gångs skull.

I eftermiddag har jag och Anna varit och lyxat på Spader Dam på Frösön, mumsigt värre och väldigt trevligt. Nu är det dags för Postkodmiljonären sedan Så ska det låta och Lets Dance, ska sappa lite ;)

I morgon ska jag först och främst ta lite sovmorgon sedan är det dags för en sväng på Gregoriomarknaden som går av stapeln just nu i Östersund med Anna, blir möjligen en liten sväng på någon klädaffär ocskå, kanske kan hitta något snyggt till kvällen. Efter det ska jag till en annan Anna för att förbereda kvällens festligheter. Vi ska nämligen bada bubbelbad och basta ångbastu, trevligt trevligt!

Trevlig kväll mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh så gott:) Det vart blodpudding här hemma:) Men det var också riktigt gott kan jag bara meddela:)

2009-03-06 @ 19:49:47
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Therez

Låter jättemysigt! Hoppas du får en underbar helg! Kram till dig min vän!

2009-03-06 @ 20:15:56
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0